اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش دما، مه و یخبندان پدیده جوی استان زنجان است

کاهش دما، مه شبانگاهی و یخبندان و مه صبحگاهی پدیده جوی بعد از خروج سامانه بارشی در استان زنجان طی 24 ساعت آینده پیش‌بینی شده است.

کاهش دما، مه و یخبندان پدیده جوی استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فعالیت سامانه بارشی در زنجان، از عصر دیروز آغاز شده و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت.

کاهش دما، مه شبانگاهی و یخبندان و مه صبحگاهی پدیده جوی بعد از خروج سامانه بارشی در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان زنجان روز دوشنبه استان زنجان بارندگی نخواهد داشت و یک سامانه بارشی ضعیف با قدرت بارندگی پراکنده روز سه‌شنبه وارد استان زنجان خواهد شد که وضعیت جوی را تا اوایل رو پنج‌شنبه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش‌ها طی 24 ساعت گذشته پایین‌ترین دما با سه درجه زیر صفر در خیرآباد ثبت شده و بالاترین دمای این بازه زمانی هم با 13 درجه بالای صفر در گیلوان ثبت شده است.

طی 24 ساعت گذشته بالاترین میزان بارش با 14.2 میلی‌متر از آب‌بر گزارش شده و میزان بارش ثبت شده در زنجان 2.3 میلی‌متر بوده است.

دمای فعلی شهر زنجان صفر است که نسبت به دمای این بازه زمانی در روز گذشته تغییری نکرده است.

بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی استان زنجان از آغاز سال زراعی جاری تا پایان روز 28 دی ماه میانگین بارش در استان زنجان 126 میلی‌متر ثبت شده است که این میزان بارش در مقایسه با میانگین بلندمدت افزایش 11 درصدی و نسبت به میزان بارش سال‌گذشته کاهش 13 درصدی یافته است.

بر این اساس میزان بارش شهر زنجان در سال زراعی جاری 108 میلی‌متر ثبت شده است که نسبت به بارش سال‌گذشته کاهش 12 درصدی یافته است.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول