اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

ارسال ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو به سیل‌زدگان

از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

ارسال ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با استفاده از شبکه کارگزاران خود که در بیش از 60 منطقه استان سیستان و بلوچستان حضور دارند، ضمن شناسایی دقیق نیازهای مردم سیل‌زده  استان سیستان و بلوچستان پس از هماهنگی با ستاد مدیریت بحران، اقلام مورد نیاز را در قالب یک هزارو 350  بسته امدادی شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و پتو، آماده و به منطقه ارسال کرد. 

بخش اول کمک‌های صندوق شامل 350 بسته مواد غذایی و پتو  پس از هماهنگی با ارگان‌های امدادی از جمله هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان و با راهنمایی کارگزاران روستایی صندوق،  به روستاهای وشنام، تی پیری، منه بالا و پایین از توابع بخش زرآباد کنارک که تا آن لحظه به دلیل بسته بودن راه عبور، هیچ کمکی دریافت نکرده بودند،  ارسال شد. 

دومین محموله از کمک‌های غذایی و پتو بالغ بر یک هزار بسته، پس از نیازسنجی دقیق، در منطقه  آسیب دیده از سیل ، در میان روستاهای صعب‌العبور کجک دردپ، هموتک بالا و پایین از توابع شهرستان نیکشهر توزیع شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول