اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دین اسلام اهمیت بسیاری به مطالعه و کتابخوانی داده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با همکاری اداره ورزش و جوانان دفتر آیت‌الله جواد آملی بنیاد فرهنگی مهدی موعد زنجان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی «مهر استاد ۶» با عنوان «زن در قرآن» از منظر آیت‌الله جوادی آملی می‌کند، گفت: این دوره از مسابقات با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد مختلف مردم و آشنایی با جایگاه زن در قرآن از منظر آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات کتابخوانی در این دوره از ۲۶ دی تا ۲۶ بهمن ماه امسال عنوان شده است.

کرمی با بیان اینکه جوایز پیش‌بینی شده برای برگزیدگان شامل نفر اول ۴ میلیون ریال، نفر دوم ۳ میلیون ریال، نفر سوم ۲ میلیون ریال و پنج نفر بعدی هرکدام یک میلیون ریال و ۳۲ نفر بعدی هر کدام ۵۰۰ هزار ریال است، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و تهیه جزوه مسابقه به نشانی زنجان، زینبیه غربی، نبش خیابان شهید کریم انصاری، دفتر آیت‌الله جوادی آملی مراجعه و یا با شماره تلفن 33333302 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول