اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انهدام باند توزیع «شیشه» در کرمانشاه/ 5 قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع شیشه در استان و کشف 65 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دستگیری پنج نفر از اعضای این باند خبر داد.

انهدام باند توزیع «شیشه» در کرمانشاه/ 5 قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه از انهدام باند بزرگ توزیع «شیشه» در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی شیشه به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران چند روزی فعالیت این باند را در استان‌های شرقی کشور زیر نظر داشتند تا اینکه اعضای آن به‌وسیله یک دستگاه خودروی سمند نسبت به انتقال محموله مورد نظر به کرمانشاه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا مراقبت‌های لازم به عمل آمد و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه نسبت به توقیف خودروی حامل مواد مخدر اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سمند توقیفی، 65 کیلوگرم شیشه کشف و هر پنج عضو این باند که چهار نفر آقا و یک خانم بودند، دستگیر شدند.

جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم کاری پلیس به‌شمار می‌رود، افزود: برخورد با این پدیده خانمان‌سوز نیازمند کمک و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تا روز 10 بهمن بیش از 2 تن و 310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد نشان می دهد.

جاویدان همچنین از انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا 6 هزار و 135 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی در پایان با اشاره به دستگیری 2 هزار و 542 معتاد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت‌ها و محل مناسب برای نگهداری این افراد، پلیس این توان را دارد که ظرف مدت 48 ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح خیابان جمع‌آوری کند.

انتهای پیام/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول