اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معامله قرن را به گور خواهند برد

امام‌جمعه چادگان گفت: آمریکا وحامیان آن بدانند طرحی که برای فلسطین کشیده‌اند را به گور خواهند برد و مسلمانان بار دیگر با حضور خود درصحنه پوزه آمریکا و حامیان آنان را به خاک می‌مالند تا از طرحی که با یهودی‌های حامی خود ارائه داده خارج شود.

معامله قرن را به گور خواهند برد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان حجت اسلام محمود بنی‌جمالی دز نماز جمعه این هفته چادگان گفت: آمریکا وحامیان آن بدانند طرحی که برای فلسطین کشیده‌اند را به گور خواهند برد و مسلمانان بار دیگر با حضور خود درصحنه پوزه آمریکا و حامیان آنان را به خاک می‌مالند تا از طرحی که با یهودی‌های حامی خود ارائه داده خارج شود.

وی افزود: نقشه‌های سران کشورهای اروپایی روبه‌زوال است، مسلمانان با وحدت واتحادملی توطئه و اشغالگری‌ها دشمنان را خنثی می‌کنندونقشه های شوم آنان را به زباله‌دان تاریخ خواهند ریخت.

بنی‌جمالی  بیان کرد: دولت آمریکا تلاش خود را از بین بردن حقوق ملت فلسطین بسیج کرده است اما دشمنان باید بدانند که هیچ معامله و خیانتی نمی‌تواند حقوق فلسطینی‌ها در اراضی خودشان پایمال کند.

امام‌جمعه چادگان به آغاز دهه فجر اشاره کرد و گفت: با فرارسیدن دهه فجر انتظار می‌رود مراسم جشن باشکوهی در شهرستان برگزار شود تا باعث یاس ونا امیدی دشمنان اسلام شود.

وی عنوان کرد: رمز عزت ما ولایت است ما باید راه مقاومت و پیروی از مقام معظم رهبری را ادامه دهیم تا دشمنان اسلام بدانند مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی مطیع امر رهبرند.

انتهای پیام /63046/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول