اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای فاقد پلاک

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای فاقد پلاک ضمن اعمال قانون، به پارکینگ اعزام می‌شوند تا تکلیف پلاک‌ مشخص شود.

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای فاقد پلاک

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص تردد خودروهای فاقد پلاک در پایتخت، اظهار داشت: پلیس راهور، طرح ویژه‌ای در برخورد با خودروهای بدون پلاک یا با پلاک پوششی و مخدوش در دستور کار دارد. 

وی تصریح کرد: مخدوشی پلاک به عنوان جرم محسوب شده و خودرویی که پلاکش مخدوش باشد پس از اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور به موضوع خودروهای فاقد پلاک پرداخت و گفت: فاقد پلاک بودن تخلف محسوب شده و اعمال قانون را به دنبال دارد؛ برخی مواقع با خودروهایی مواجه هستیم که فاقد هر دو  پلاک جلو و عقب خودرو هستند؛ در این صورت پلیس ضمن کنترل وضعیت خودرو از لحاظ سرقتی و سایر موارد دیگر، خودروی فوق  را اعمال قانون کرده و به پارکینگ اعزام می‌کند تا تعیین تکلیف شود.

سرهنگ رازقی به خودروهایی که تک پلاک هستند اشاره و بیان داشت: در برخی اوقات با خودروهایی مواجهیم که یا پلاک عقب  یا پلاک جلو ندارند؛ پلیس این دسته از خودروها را اعمال قانون 60 هزار تومانی خواهد کرد. 

گفتنی است؛ شهروندان در سامانه فارس من با درج موضوعی با عنوان اینکه «چرا تردد خودروهای بدون پلاک در خیابان‌ها افزایش یافته است» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول