اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور انبوه مردم در راهپیمایی‌ 22 بهمن و انتخابات‌ اسفند انقلاب را بیمه می‌کند

نماینده کرج در مجلس گفت: حضور انبوه مردم در راهپیمایی‌ 22 بهمن و انتخابات‌ اسفند ماه منجر به بیمه شدن انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

حضور انبوه مردم در راهپیمایی‌ 22 بهمن و انتخابات‌ اسفند انقلاب را بیمه می‌کند

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به انتخابات پیش‌رو برای ایجاد مجلسی مقتدر و کارآمد نماینده مجلس یازدهم چه شاخص‌هایی باید داشته باشد، اظهار داشت: اولین شاخص‌ یک نماینده در تراز جمهوری اسلامی تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران است ضمن اینکه باید نسبت به ارزش‌های نظام و ارکان آن اعتقاد قلبی داشته باشند و یکی از این ارکان ولایت‌پذیری عملی است. 

وی افزود: نماینده مجلس باید ساده‌زیست و متخصص بوده و تجربه کافی در امورات جاری کشور داشته باشد و با سیستم‌های اجرایی، نظارتی و قضایی آشنا باشد زیرا مجلس محل قانون‌گذاری برای پیگیری و نظارت است.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: مشارکت مردم در طول 41 سال انقلاب اسلامی ایران ضامن پیروزهای متعدد در فضای بین‌الملل و داخل بوده است ولی اگر مردم پای نظام نباشند مطمئناً ما شکست می‌خوردیم که الحمدالله ملت بزرگ ایران بصیرت بالایی در این زمینه دارند.

کولیوند خاطرنشان کرد: حضور انبوه مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس و انتخابات‌ مختلف منجر به بیمه شدن انقلاب شده است. لذا مشارکت مردم در انتخابات سالجاری برای کشور بسیار حیاتی است و باید کاری کنیم علی‌رغم وجود مشکلات و معضلات  و ناراحتی‌ها و اعتراضات مردم به گرانی و معیشت اما بحث نظام مقدس جمهوری اسلامی متفاوت از این موضوعات است.

وی گفت: انقلاب و حفاظت از آن با موضوعات دیگر نظیر مشکلات معیشتی و اشتغال متفاوت است لذا مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند برای تحقق مطالبات مردم دغدغه‌مند باشند. 

نماینده مردم کرج در مجلس افزود: اگر مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور حل و فصل شده و یا حداقل کمتر شود قدرت جمهوری اسلامی بیشتر شده و با اقتدار بیشتر به سمت پیشرفت گام برخواهیم داشت. 

کولیوند تاکید کرد که حضور انبوه و با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 2 اسفند سالجاری از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. 
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول