اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور باشکوه مردم در انتخابات 2 اسفند یأس دیگری را به دشمنان تحمیل می‌‌کند

نماینده کرمان در مجلس گفت: قطعاً ملت بصیر و هوشمند ایران در انتخابات اسفند شرکت کرده و به ترامپ و امثال او ثابت خواهند کرد ما بیدار بوده و با حضور باشکوه‌شان در انتخابات یأس دیگری را به استکبار جهانی تحمیل خواهند کرد.

حضور باشکوه مردم در انتخابات 2 اسفند یأس دیگری را به دشمنان تحمیل می‌‌کند

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: استکبار و ایادی آنها در منطقه و حتی برخی فریب‌خوردگان در داخل کشور تلاش می‌کنند تا فضا ایجاد شود تا مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه کم شود. 

وی افزود: وظیفه ملی و دینی ایجاب می‌ کند که ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های رأی آمده و هوشیارانه و با بصیرت فراوان، دشمن و توطئه‌های آن را شکست دهند و این هوشمندی مردم ایران در حضور میلیونی در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پیام‌های بسیار عمیقی برای منطقه وجهان داشت. 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران و آزادیخواهان جهان با حضور حدود 50 میلیونی در تشییع پیکر شهدای محور مقاومت نشان دادند که بصیرت آنان همواره استکبار جهانی را شکست خواهد داد. 

زاهدی افزود: مردم منطقه به امریکایی که با اقدامات رسانه‌های صهیونیستی، سپاه را یک نیروی تروریستی در جهان معرفی کرده بود را خنثی کرده و اعلام کردند که حاج قاسم مرد صلح بود و مدافع امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شد. 

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی داعشیان را از منطقه محو کرده و مبارزه واقعی با تروریسم بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً ملت بصیر و هوشمند ایرانی اسلامی در انتخابات اسفندماه شرکت کرده و به ترامپ و امثال او ثابت خواهند کرد که ملت کشورمان بیدار بوده و حضور جدی آنان در انتخابات، یأس دیگری را به استکبار جهانی تحمیل خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول