اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

درآمدزایی اینستاگرام از یوتیوب بیشتر شد

بررسی ها نشان می دهد میزان درآمدزایی اینستاگرام برای مالک آن فیس بوک در سال 2019 بسیار افزایش یافته و این شبکه اجتماعی از یوتیوب گوگل بیشتر درآمدزا بوده است.

درآمدزایی اینستاگرام از یوتیوب بیشتر شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، منابع نزدیک به فیس بوک می گویند اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ از محل تبلیغات درآمدی ۲۰ میلیارد دلاری را برای فیس بوک به ارمغان آورده است.

این در حالی است که یوتیوب باقدمت و سابقه فعالیت طولانی تر تنها ۱۵.۱ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی برای گوگل ایجاد کرده است. این در حالی است که یوتیوب محبوب ترین سایت میزبانی ویدئو در دنیاست و اینستاگرام در اصل برای به اشتراک گذاری عکس ایجاد شده است.

 

در واقع بیش از یک چهارم درآمد تبلیغاتی فیس بوک در سال ۲۰۱۹ از طریق اینستاگرام به دست آمده است که این مساله به نوبه خود بسیار جالب توجه است.

البته باید توجه داشت که یوتیوب بخشی از درآمد تبلیغاتی خود را به خالقان محتوا به اشتراک می گذارد، اما اینستاگرام چنین اقدامی انجام نمی دهد. فیس بوک آمار واطلاعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است. این شرکت از سال ۲۰۱۸ به این سو حتی تعداد کاربران اینستاگرام را نیز به روز نکرده است، در این سال تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد نفر اعلام شد.

انتهای پیام/

https://www.engadget.com/2020/02/04/instagram-made-more-money-than-youtube/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول