اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رادولوویچ: همه بازی‌ها برای ما تا آخر لیگ مهم است/ روز به روز بهتر می‌شویم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: فردا بازی خیلی مهمی داریم البته همه بازی‌ها برای ما تا آخر لیگ مهم است، شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود، تیم در حال پیشرفت است.

رادولوویچ: همه بازی‌ها برای ما تا آخر لیگ مهم است/ روز به روز بهتر می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، میودراگ رادولوویچ ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم البته همه بازی‌ها برای ما تا آخر لیگ مهم است چون می‌دانیم در چه شرایطی قرار داریم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: از عملکردمان در 2 بازی قبلی کاملا راضی هستم، در بازی با پارس پیروز بودیم اما مقابل تراکتور شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه فردا برای برد به زمین می‌رویم، افزود: 3 هفته است در ایران هستم اما شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود، تیم در حال پیشرفت است و کاملا از شرایط راضی هستم. از بازیکنان می‌خواهم در هر بازی به برد فکر کنند.

رادولوویچ در مورد مصدومان نیز گفت: کاپیتان را در بازی قبلی به دلیل مصدومیت نداشتیم اما فردا حضور دارد، چند مصدومیت جزئی داریم اما تیم کامل است.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که از هواداران می‌خواهم که ما را حمایت کنند، گفت: بهتر از من می‌دانید که چه تغییراتی در لیست بازیکنان اتفاق افتاده است؛ بازیکنان باتجربه را از دست دادیم و وقتی به تیم آمدم پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود.

وی تصریح کرد: نیاز است ثبات تیمی را حفظ کنیم و رتبه‌مان را در جدول بهتر کنیم، باید بازی به بازی پیش برویم؛ برنامه بلند مدت دارم اما نیاز داریم حداکثر امتیازات را کسب کنیم و حتما با امتیاز از زمین خارج شویم.

رادولوویچ ادامه داد: در شرایط خوبی نیستیم و برای بقا می‌جنگیم، برای فصل‌های بعدی ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی برگردانیم؛ معتقدم هواداران فردا از نتیجه بازی خوشحال خواهند شد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت گفت: صنعت نفت را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان باکیفیت و خوبی دارد، نتایج خوبی نیز گرفته‌اند؛ 3 مهاجم خوب دارد؛ فکر نمی‌کنم این‌که مربی آن‌ها را همراهی نمی‌کند فرقی داشته باشد، آن‌ها بازی خودشان را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/63090/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول