اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکلات راه‌های «بشاگرد» به فراموشی سپرده نشود/ ظرفیت بالای «بشاگرد» برای ایجاد سدهای کوچک و بزرگ

خطیب جمعه بشاگرد عنوان داشت: یکی از مسائلی که با گذشت زمان نباید به فراموشی سپرده شود حل اساسی مشکل راه‌های ارتباطی بشاگرد است.

مشکلات راه‌های «بشاگرد» به فراموشی سپرده نشود/ ظرفیت بالای «بشاگرد» برای ایجاد سدهای کوچک و بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در حقیقت ماهیت انقلاب اسلامی به خاطر اسلامی بودن آن، ایجاد تحول در روحیه‌ها و انسان‌هاست.

وی افزود: روحیه ایثار و گذشت، شهادت‌طلبی، سلحشوری، شجاعت و اقدام عاشقانه، جهادگری و پرهیز از عافیت‌طلبی، تکیه بر خود و اعتماد به نفس و «ما می‌توانیم»، تقید به شریعت و اسلام و روحیه توکل و تعبد و توسل، روحیه استکبارستیزی و مقابله ظلم و حمایت از مظلوم و...، همه و همه ناشی از این تحول انسانی است که کماکان ادامه دارد و همین موضوع راز الهام‌بخشی و امتداد عمق راهبردی انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد با اشاره به همبستگی ارتش و ملت، عظیم‌ترین عامل تقویت روحیه انقلاب بود، اظهار داشت: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت شیرزنان ایران زمین نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می‌آمد این دلاورزنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را به خط مقدم جبهه آماده می‌کردند.

حجت‌الاسلام غلامی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حال و هوای دیگری نیز دارد، ۲۲ بهمن ۹۸ اربعین شهادت سردار سلیمانی است که آحاد مردم ما با یاد و نام او در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: به یاری خداوند بزرگ، راهپیمایی امسال در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر هیمنه دشمن خواهد بود.

امام جمعه بشاگرد عنوان داشت: یکی از مسائلی که با گذشت زمان نباید به فراموشی سپرده شود حل اساسی مشکل راه‌های ارتباطی بشاگرد است که از فرماندار محترم و مسؤولان ذی‌ربط شهرستان می‌خواهیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در صدد حل این مشکل باشند.

غلامی افزود: یک تعبیری نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان داشتند برای بشاگرد که «شهر پر باران تشنه»، من می‌خواهم با کمک این اصطلاح و نظریه مرحوم حاج عبدالله در مورد توسعه و آبادانی بشاگرد بگویم، بشاگرد ظرفیت بالایی برای ایجاد سدهای کوچک و بزرگ دارد که اگر مسؤولان ذی‌ربط همت کنند و در این زمینه اقدام کنند در آینده شاهد تحول عظیمی در زمینه عمران و اشتغال و توسعه صنعت کشاورزی و گردشگری در شهرستان و شرق استان خواهیم بود لذا درخواست می‌کنم مسؤولان هرچه زودتر ورود کنند و بیشتر از این معطل نکنند.

وی اظهار کرد: برای حفظ سد جگین بشاگرد هم که شده حتما در بالادست این سد چند سد دیگر احداث شود که این ادعای حقیر نیست بلکه کارشناسان این حوزه با دلیل این نظر را داده‌اند.

امام جمعه بشاگرد در پایان افزود: تقدیر و تشکر می‌کنم از مردم نیکوکار ایران اسلامی که در سیل اخیر در کنار مردم بشاگرد بودند و همچنین از تمامی مسؤولان محترم اجرایی، نهادهای مقدس حمایتی و نظامی، از نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان حضرت حجت‌الإسلام و المسلمین حاج آقای عبادی‌زاده و همسنگران خودم أئمهٔ جمعه سیریک و جاسک و مدیریت حوزه‌های علمیه استان  که با حضور در برخی مناطق از نزدیک در صدد حل مشکلات مردم بوده‌اند.

انتهای پیام ۸۸۰۵۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول