اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۶طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۶طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران آغاز شد.

آغاز بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۶طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با حضور  معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۶طرح عمرانی و اقتصادی گچساران با اعتباری بیش از ۱۴۹میلیارد تومان آغاز شد. 

عزیز فیلی گفت:  این طرح ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

وی ابراز کرد: از این تعداد طرح ها ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۸۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فیلی ، طرح تامین آب ۵۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه باباکلان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۹۰ نفر، کلینیک تخصصی شفا با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، مرکز جامعه سلامت روستای دیل با اعتبارپنج میلیارد ریال، طرح شبکه آبیاری و تحت فشار ۱۲۰ هکتاری باغات دیل و چرزو با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۳۷۵ نفر، لکه گیری و اجرای روکش محور گچساران- خیرآباد با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین طرح های افتتاح شده در این شهرستان اعلام کرد.

وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را ۱۳ مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و افزود:۶۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافت.

فیلی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی طرح‌های ترمیم جاده و اجرای کمربندی روستای باباکلان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، کلنگ زنی طرح سالن ورزشی روستای آبشیرین با اعتبار ۲۵ میلیارد ، طرح تامین آب زمین کشاورزی ۱۲ هزار هکتاری از سد چم شیر با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای آرو با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و طرح بهبود و توسعه کانال آبیاری ۵۰۰ هکتار از  زمین های کشاورزی منطقه رودبال با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

وی تصریح کرد: همچنین پنج طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۵۸ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای /۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول