اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهردار زنجان تا پایان بهمن انتخاب می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به افزایش بازداشتی‌های شهرداری زنجان به چهار نفر گفت: انتخاب شهردار تا پایان بهمن انجام می‌شود.

شهردار زنجان  تا پایان بهمن انتخاب می‌شود

حمیدرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با بازداشت شهردار یکی از مناطق شهر زنجان، شمار بازداشتی‌های زنجان به چهار نفر رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مسائل بازداشتی مالی است، گفت: اما اینکه پرونده چیست و حجم آن چقدر است اطلاعی از آن ندارم.

وی با اشاره به اینکه با شرایط به وجود آمده شورای شهر نیز پیگیر انتخاب شهردار است، اضافه کرد: بحث، بررسی افراد در شورا در حال پیگیری است و از بین 10 یا 15 نفر شخصی را انتخاب خواهیم کرد.

حمیدی با بیان اینکه انتخاب شهردار در آینده نزدیک رخ می‌دهد، گفت: با توجه به زمان‌بر بودن حکم، بحث انتخاب خیلی زودتر انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تلاش شورا انتخاب شهردار تا آخر بهمن ماه است، اضافه کرد: ما تاکنون گزینه غیربومی برای شهرداری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه لیست اولیه تهیه شده بالای 10 نفر است، تصریح کرد: امیدواریم به زودی بحث انتخاب شهردار تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول