اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هوش مصنوعی در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زنجان وارد شده است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: هوش مصنوعی در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان زنجان وارد شده است.

هوش مصنوعی در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زنجان وارد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور که متولی آموزش‌های مهارت‌های نو و کاربردی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه گروه‌های هدف باید شرایط احراز سطح دانش و توانمندی را داشته باشند، عنوان کرد: در آینده 3 تا 5 هزار شغل از بین می‌رود و باید از هم‌اکنون متخصص تربیت کرد.

وی با بیان اینکه به زودی بیش از ۳۸ درصد مشاغل به سمت و سوی جدید می‌رود، بیان کرد: برای رسیدن به برنامه‌های توسعه باید در توانمندسازی نیروی انسانی اقدام شود.

انصاری با بیان اینکه هوش مصنوعی در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای وارد شده است، اضافه کرد: در کنار بحث تکنولوژی آموزش‌های بومی منطقه‌ای ارائه می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه با آموزش پنل‌های خورشیدی فرصت‌های شغلی جدید فنی  و حرفه‌ای ایجاد می‌شود، تصریح کرد: نخستین نیروگاه خورشیدی آموزشی فنی‌ و حرفه‌ای در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای فقرزدایی انجام می‌شود، افزود: در این راستا، کارگاه صنایع تبدیلی در شهرستان ماهنشان ایجاد شده است.

انصاری با بیان اینکه با توجه به موقعیت استان زنجان تربیت نیروی انسانی صنایع خودرو باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: با آموزش‌های ارائه شده حسین نصیری در المپیاد مهارت موفق به کسب رتبه ۱۲جهانی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به انعقاد قرارداد با نیروگاه صبا و آموزش‌های بدو استخدام با نیروگاه سیکل ترکیبی اشاره کرد و افزود: توسعه بوم‌گردی نخستین گام در تدوین استانداردهای شغل انجام شده است.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول