اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام خمینی برای مردم ایران عزت می‌خواست

ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: امام برای اسلام و مردم عزت می‌خواست، وقتی قانون ننگین کاپیتولاسیون در مجلس به تصویب رسید امام اعتراض کرد زیرا عزت مردم ایران از بین رفته بود.

امام خمینی برای مردم ایران عزت می‌خواست

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی صبح امروز در مراسم اربعین سردار سلیمانی در گلپایگان اظهار کرد: امام برای خدا قیام کرد و با توفیق پروردگار انقلاب را به پیروزی رساند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان این که مبدأ پیروزی انقلاب 15 خرداد ماه سال 42 رقم خورد، ادامه داد: امام برای اسلام و مردم عزت می‌خواست، وقتی قانون ننگین کاپیتولاسیون در مجلس به تصویب رسید امام اعتراض کرد زیرا عزت مردم ایران از بین رفته بود.

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت صد سال ترویج کرده‌ بود که ما نمی‌توانیم اما امام فرهنگ ما می‌توانیم را به ملت ایران یاد داد، گفت: زمانی سرنوشت کشور را آمریکا تعیین می‌کرد اما امروز تنها کشوری که در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کند ایران است.

بهرامی تصریح کرد: امروز جوانان این مرز و بوم با تکیه به قدرت الهی پهپاد آمریکایی را ساقط می‌کنند و پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران می‌کنند اما رسانه‌های غربی سخنی به میان نمی‌آورد.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور اذعان کرد: ملتی که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند قهرمان واقعی مقاومت است، طلوع صبح ظفر وعده الهی است؛ پیروزی انقلاب معجزه الهی بود و به دنبال آن صدام جنایتکار را در جنگ تحمیلی آن بدون تجهیزات نظامی به عقب نشینی وادار کردن معجزه‌ بود.

وی با اشاره به اینکه از طیف مختلف در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی حضور داشتند، گفت: سپهبد سلیمانی سال‌ها مخلصانه و شجاعانه در برابر تروریست‌های تکفیری و داعش مبارزه کرد و سرانجام به دستور پلیدترین انسان روی کره خاکی به شهادت رسید هر چند شهادت ثمره تلاش بی وقفه او بود.

بهرامی اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری سردار سلیمانی صدها بار در معرض شهادت قرار گرفت اما به خواست الهی همانگونه که جهادش بزرگ بود شهادتش نیز بزرگ شد.

وی افزود: دشمن برای شکسته شدن جبهه مقاومت نقشه کشیده است، کشورهای لبنان و سوریه را به هم ریخته است اما در کشور ما مقام معظم رهبری با سکانداری کشور تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با تأکید حضوری منسجم و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: با عزمی راسخ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و همچنین در دوم اسفندماه در صحنه انتخابات شرکت و مجلسی انقلابی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/63071/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول