اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طلبه هندی در راهپیمایی ۲۲ بهمن: برای زنده ماندن اهداف امام خمینی آمده‌ام

طلبه هندوستانی گفت: برای زنده ماندن اهداف امام خمینی(ره) و رساندن صدای لبیک یا حسین (ع) و امام آمده‌ایم تا از مظلومان جهان حمایت کنیم و برظالمین و استکبار لعنت بفرستیم.

طلبه هندی در راهپیمایی ۲۲ بهمن: برای زنده ماندن اهداف امام خمینی آمده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با اربعین چهره بین‌المللی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و همچنین محکومیت طرح ننگین معامله قرن، المصطفائیان از بیش از ۳۰ ملیت هم نوا با امت ولایت مدار مشهد مقدس مقابل نمایندگی جامعه المصطفی تجمع کردند تا در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند.

در این مراسم طلاب غیر ایرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی نفرت خود را از ایادی کفر ابراز و طرح ننگین معامله قرن را محکوم کردند.

سید میثم عباس زیدی طلبه هندوستانی جامعه المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما برای زنده ماندن اهداف امام خمینی(ره) و رساندن صدای لبیک یا حسین (ع) و امام آمده‌ایم تا از مظلومان جهان حمایت کنیم و بر ظالمین و استکبار لعنت بفرستیم و از استکبار جهانی اعلام برائت کنیم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول