اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ملت ایران بر ایستادگی در راه شهید سلیمانی تاکید کردند

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در جای جای ایران اسلامی بر ایستادگی در راه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت تاکید کردند.

ملت ایران بر ایستادگی در راه شهید سلیمانی  تاکید کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 22 بهمن نشان دهنده ایستادگی و استقامت ملت ایران در راه امام و راه شهداست و امروز مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در جای جای ایران اسلامی بر ایستادگی در راه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت تاکید کردند.

وی تصریح کرد: حضور بی‌سابقه و باشکوه مردم در راهپیمایی امروز که حماسه‌ای دیگر را در اراک رقم زد، پیام اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به آمریکا مخابره کرد.

ابوترابی‌فرد افزود: حماسه امروز پیام‌های بسیاری به همراه داشت و اصول انقلاب و اندیشه‌های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری را بار دیگر تجلی کرد.

وی با بیان اینکه ملت بیدار ایران ثابت قدم و استوار آرمان‌های نظام و انقلاب را پاسداری و حمایت خواهند کرد، گفت: ملت ایران اجازه کوچک‌ترین زیاده‌خواهی را به دشمنان نخواهند داد.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول