اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استان زنجان برای برگزاری انتخابات پرشور آماده است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم آمادگی کامل را دارد.

استان زنجان برای برگزاری انتخابات پرشور آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در آخرین جلسه ستاد انتخابات استان زنجان پس از بررسی موارد اعلام شده و جمع بندی عملکرد و اقدامات کمیته‌های 6گانه ذیل ستاد انتخابات از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات دوم اسفند خبر داد.

وی فرایندهای برگزاری انتخابات را از وظایف خطیر مجریان و مسؤولین دولتی در استان‌ها برشمرد و اظهار کرد: امر انتخابات بعنوان یکی از مدون‌ترین فرآیند و رویداد در کشور، زمانبندی کاملا مشخصی برای هر اقدام دارد و باید گام‌های اجرایی را بطور دقیق و منظم طی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین بر رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی نیز تاکید کرد و افزود: رصد فضای مجازی و عملکرد تمامی کاندیداها و حامیان آنها در این بستر نیز با جدیت و دقت رصد می‌شود تا بر اساس قانون، همه از شرایط یکسانی برای تبلیغات برخوردار باشند و از تخلفات جلوگیری شود.

مرادی با بیان اینکه ماموریت هریک از کمیته‌ها مشخص و گام‌های اساسی در هر حوزه برداشته شده است، خاطر نشان کرد: با پایان یافتن برنامه‌های دهه فجر، تمرکز اصلی مدیران و فرمانداران بر برگزاری صحیح، قانونمند و پرشور انتخابات در سراسر استان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد، با آموزش‌های ارائه شده به هریک از سطوح اجرایی انتخابات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف و کمیته‌ها، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند با مشارکت حداکثری مردم استان باشیم.

در این جلسه، دبیر ستاد انتخابات نیز بر آمادگی کامل تمامی کمیته‌های ذیل ستاد تاکید کرد و گفت: جلسه نهایی و جمع بندی اقدامات شهرستان‌ها نیز پس از راهپیمایی دهه فجر و با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی از آغاز تبلیغات کاندیدهای نهایی انتخابات از 24 بهمن‌ماه خبر داد و افزود: در 23 بهمن‌ماه نیز اعلام اسامی نهایی کاندیداهای تایید شده از سوی مراکز انتخابیه را خواهیم داشت تا در ادامه وارد فرایند تبلیغات و مراحل نهایی انتخابات شویم.

در این جلسه همه مسؤولین کمیته‌های 6گانه آمادگی کامل خود را در حوزه‌های مختلف امنیتی، فناوری، بازرسی، اطلاع رسانی، پشتیبانی و حراست برای برگزاری انتخابات در سراسر استان اعلام و موارد باقیمانده نیز با پیگیری‌های دقیق تا پیش از آغاز رای گیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول