اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حریم ساحل و دریا در هرمز مورد تجاوز قرار گرفته است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در جریان بازدید از اراضی واگذار شده جزیره هرمز مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار گیرد.

حریم ساحل و دریا در هرمز مورد تجاوز قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن  بازدید از جزیره هرمز و اراضی که تحت عنوان پروژه پرورش ماهی واگذار شده است، یادآور شد: رئیس قوه قضاییه همواره نسبت به جزیره هرمز و مردم نجیبش توجه ویژه داشته است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه همواره پیگیر حقوق مردم بوده و خواهد بود، اظهار کرد: امیدوارم این بازدید منشأ خیر و برکت باشد و بتوانیم آنچه حق مردم بوده و مطالبه عمومی است را به‌جا آوریم.

 

دادستان مرکز هرمزگان تصریح کرد: در این بازدید تمامی اراضی واگذار شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادیم.

قهرمانی همچنین پس از بازدید از محل مورد نظر و ارزیابی میدانی خطاب به بهره‌بردار پروژه، عنوان کرد: در این بازدید مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.  

وی تصریح کرد: اگر بی نظارتی و بی‌قانونی باشد برخی افراد دریا را هم تصاحب خواهند کرد.

 

قهرمانی با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری هرمزگان پیرو دستور اکید بررسی این موضوع از همراهی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز تشکر کرد.

شایان ذکر است، پیش از این رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرده بود در راستای صیانت از حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و مدیرکل بازرسی مأموریت داده شد که ضمن حضور میدانی در محل و بررسی جوانب امر، به موضوع واگذاری و تصرف اراضی در طرح‌های مزارع پرورش میگو، ماهی و همچنین صادرات خاک رنگی در جزیره هرمز رسیدگی کنند.

انتهای پیام /۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول