اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهردار زنجان رسما استعفا کرد/ انتخاب شهردار از بین 2 سعید

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان از استعفای شهردار زنجان خبر داد و گفت: دیروز برنامه دو گزینه بومی سعید امیدی و سعید عباسی برای انتخاب شهردار زنجان با حضور خود آن‌ها بررسی شد.

شهردار زنجان رسما استعفا کرد/ انتخاب شهردار از بین 2 سعید

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت انتخاب شهردار زنجان اظهار کرد: در شورا یک رأی‌گیری شد که چطور با کاندیداها رفتار کنیم، بر همین اساس بنا شد کاندیداهایی که شانس بیشتری دارند با آنها صحبت شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: روز گذشته دو کاندیدا یعنی سعید عباسی از اساتید دانشگاه زنجان و سعید امیدی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان ارائه برنامه کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا نیز بررسی برنامه‌های کاندیداها انجام خواهد شد، اضافه کرد: روز شنبه نیز اعضای شورا با این کاندیداها و کاندیداهای دیگر صحبت خواهند کرد.

راشاد با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورا در نظر دارند که با افراد دیگر نیز صحبت کنند، گفت: با توجه به اینکه شهردار آینده زنجان بومی خواهد بود، مشکلی از نظر شناخت کاندیداها نداریم، منتهی مهمترین دغدغه ما تعهداتی است که از کاندیداها در ارتباط با پروژه‌ها، شفافیت مالی، نحوه تامین بودجه، بحث آسفالت، صلاحیت افرادی که با شهردار کار می‌کنند، خواهد بود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: البته احتمال بنده این است که انتخاب شهردار از بین این دو کاندیدا یعنی آقایان سعید امیدی و سعید عباسی انجام شود و در اوایل هفته وارد انتخاب شهردار شویم، البته غیرممکن نیست، ولی احتمال بررسی رزومه سایر کاندیداها بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه بررسی بودجه نیز به مراحل آخر رسیده است و انتخاب شهردار هم به روند بررسی بودجه کمک خواهد کرد، گفت: در همین راستا به زودی شهردار انتخاب خواهد شد.

راشاد در ارتباط با تعیین تکلیف شهردار سابق زنجان نیز گفت: شهردار سابق زنجان استعفا داده است و طبق نامه‌ای که رئیس شورا از مجاری رسمی گرفته است این موضوع قطعی شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه به علت طولانی شدن روند پرونده و عدم حضور شهردار در محل کار خود، درخواست استیضاح شهردار را کردیم، گفت: البته خود شهردار نیز مایل به استعفا بودند و استعفا دادند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول