اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس تراز انقلاب اسلامی ساده‌زیست، فساد ستیز و ولایتمدار است

نماینده اراک در مجلس ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: مردم نماینده‌ای انتخاب کنند که ساده‌زیست بوده و با فساد و رانتخواری مقابله کرده و خود را پاسخگو دانسته و خود را برای ایران اسلامی فدا کند.

مجلس تراز انقلاب اسلامی ساده‌زیست، فساد ستیز و ولایتمدار است

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره ویژگی‌های مجلس کارآمد در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت:  امروز کشور ما نیازمند یک مجلس کارآمد و توانمند در تراز انقلاب است که بتواند بر مشکلات فائق آمده و کشور را از این وضعیت نجات دهد.

وی با مهم برشمردن حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم در 2 اسفندماه افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی سال‌ها است که با برنامه‌ریزی‌ و توطئه  سعی دارند مردم را نسبت به مسئولین و حاکمیت مأیوس کرده و به کشور ضربه بزنند، اما  قطعاً مردم  بصیر و آگاه با حضور پررنگ خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

این نماینده مجلس درباره شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب عنوان کرد:  یک مجلس کارآمد و انقلابی از شاخص‌هایی نظیر تحصیلات، تخصص،تجربه، شجاعت، روحیه جهادی و انقلابی باید برخوردار بوده تا در زمینه قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون مورد استفاده قرار گیرد.

کریمی همچنین عدالت‌محوری، مردم‌مداری، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، جسارت، پرهیز از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری و عمل‌گرایی را از دیگر شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب دانست.

وی ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب عنوان کرد و افزود: نماینده مجلس تراز انقلاب باید ساده‌زیست بوده و با فساد و رانتخواری مقابله کند و در برابر مردم همواره پاسخگو بوده و برای آبادانی کشور با تمام توان خود بکوشد و برای ایران خود را فدا کند. 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر این شاخص‌ها در اکثر نمایندگان مجلس جمع شود آن مجلس را می‌توان به عنوان مجلسی کارآمد و انقلابی که در تراز انقلاب باشد، دانست.

کریمی در پایان گفت: قطعاً تحقق و تشکیل یک مجلس مقتدر، کارآمد و انقلابی و تشخیص شاخص‌های آن با مردم است و انتخابات آگاهانه مردم می‌تواند زمینه و بستر را برای تشکیل چنین مجلسی فراهم کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول