اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع گردشگری رفاهی تفریحی شمال کشور در گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بزرگترین مجتمع گردشگری رفاهی تفریحی و تجاری شمال کشور با حضور استاندار و دیگر مسوولان استانی و کشوری در گنبدکاووس کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع گردشگری رفاهی تفریحی شمال کشور در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه گردشگری تجاری و تفریحی شهرستان اظهار کرد: این مجموعه دارای هتل چهار ستاره، سوئیت، شهربازی، پارک آبی، مجموعه بازی کودکان، سالن اجتماعات بزرگ برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی خواهد بود.
وی تصریح کرد: این مجموعه در مساحت حدود چهار هکتار کلنگ‌زنی شد و امید داریم با پشتکار و تلاش‌های «حاج‌محمد شهرکی» ظرف مدت یکسال و نیم به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: وجود چنین مجموعه‌ای در شهرستان می‌تواند در جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران تاثیر بسزایی داشته ضمن اینکه این مجموعه بیش از یک‌هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده و نرخ بیکاری شهرستان را کاهش می‌دهد.
وی با اشاره به ورود خوب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی شهرستان به خوبی ورود کرده و ما هم تلاش کردیم تا حمایت‌های لازم را از این سرمایه‌گذاران داشته باشیم به طوری که در سال گذشته از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گلستان بیش از یک هزار و 170 میلیارد تومان در گنبدکاووس انجام شده است.
خدمت‌رسانی به مردم و توسعه گنبدکاووس از اهداف این مجموعه است
سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجموعه گردشگری تفریحی گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: ایجاد چنین مجموعه‌ای در راستا توسعه و پیشرفت شهرستان، خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد اشتغال جوانان است.
حاج‌محمد شهرکی افزود: با توجه به وسیع بودن پروژه احتمال بهره‌برداری کامل از این پروژه امکان‌پذیر نیست اما بنا بر سخنان استاندار گلستان تلاش می‌کنیم تا در فاز نخست ظرف مدت یکسال هتل این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای بیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول