اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

سازمان امور دانشجویان در استان‌ها تشکیل می شود

معاون دانشجویی وزیر علوم از تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها خبر داد و گفت: در قدم اول با همکاری چند دانشگاه، سازمان در چند استان ایجاد می‌شود.

سازمان امور دانشجویان در استان‌ها تشکیل می شود

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها خبر داد و اظهار داشت: تشکیل سازمان امور جوانان در استانها از برنامه‌های در دست اجرا در سال ۹۸ بوده است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بررسی ابعاد تشکیل این سازمان را خواستار شده‌اند.

به گفته وی، برنامه تشکیل سازمان امور جوانان در استانها در سال ۹۹ به شکل جدی تری پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره آخرین وضعیت تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها گفت: تشکیل سازمان‌های استانی ویژگی های مخصوص به خود را دارد که این پیچیدگی ها روال کار ها را طولانی تر می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در چند استان با همکاری چند دانشگاه مقرر شده که قدم های اولیه برای تشکیل سازمان استانی امور دانشجویان برداشته شود. 

صدیقی خاطرنشان کرد تشکیل سازمان امور دانشجویان در استان‌ها در برنامه‌های این سازمان قرار دارد اما هنوز زمان بندی مشخصی که زمان آغاز و پایان برای برنامه در آن دیده شده باشد احصاء نشده است و در سال ۹۹، این برنامه به صورت دقیق‌تر تدوین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول