اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نماینده خوب مجلس می‌تواند در برنامه‌های کلان کشور مؤثر باشد

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یک نماینده خوب می‌تواند در برنامه‌های کلان کشور همچنین در سطح دنیا مؤثر باشد.

نماینده خوب مجلس می‌تواند در برنامه‌های کلان کشور مؤثر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی خزایی نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان قرچک، اظهار داشت: نماینده مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانون‌گذاری و دیگری نظارت بر حسن اجرای قانون است.

وی افزود: یک نماینده خوب می‌تواند در برنامه‌های کلان کشور همچنین در سطح دنیا مؤثر باشد.

کاندید مجلس یازدهم تأکید کرد: نمایندگی مجلس جایگاهی راهبردی بوده لذا شایسته است از متخصصان و کارشناسان توانا، با نشاط، متعهد و انقلابی استفاده شود تا قانون‌های کارآمد و درستی در مجلس تصویب شود.

خزایی اضافه کرد: در بعد نظارتی هم اگر نماینده مجلس ناظر خوبی بر اجرای قانون باشد در صورت تعدی دولت از قانون، باید دولت را به پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: این دو حوزه یعنی قانون‌گذاری و حسن نظارت بر حسن اجرای قانون، می‌تواند ریل پیشرفت و مدیریت صحیح کشور باشد و دولت را به سمت مدیریت متعالی و خدمت رسانی صحیح سوق دهد.

نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دانش‌های نوین و پیشرفته مثل نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، صنعت هسته‌ای و هوا و فضا امروز کم تولیدات نداشته‌ایم اما قوانین ما چقدر در راستای حمایت از این علوم بوده است؟

خزایی اظهار داشت: وقتی جوانان ما آن‌قدر توانا و خلاق هستند که می‌توانند در پیشرفته‌ترین علوم هم ورود پیدا کنند و پیش بروند، در این شرایط خلاء قوانین مرتبط و حمایت به چشم می‌خورد و ما باید جوانان متخصص و متعهد را در عرصه قانون‌گذاری حمایت کنیم تا بتوانند قله‌های بلند عزت را در دنیا فتح کنند.

وی یادآور شد: کسانی می‌توانند این ذهن خلاق جوانان را مدیریت کنند که فکر و ذهن جهانی داشته باشند.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: اگر هدف و جهت‌گیری نمایندگان مجلس رشد و تعالی باشد و  این فضا را برای نیروهای توانا باز کنند قله‌های عزت یکی پس از دیگری فتح خواهد شد چرا که فرزندان ایران اسلامی این استعداد را دارند.

خزایی در پایان اظهار کرد: جوانان این توانایی را دارند تا در سطح کشور و منطقه حتی اقصی نقاط دنیا مؤثر باشند به شرطی که با برنامه لازم و مدیریت صحیح برنامه‌ها را اجرایی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول