اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شمارش آرای مجلس نسبت به خبرگان رهبری در اولویت است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به برگزاری انتخابات میان‌دوره خبرگان رهبری در استان وجود، اولویت شمارش آرا با نمایندگان مجلس است.

شمارش آرای مجلس نسبت به خبرگان رهبری در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ولی الله حیاتی ظهر امروز در گردهمایی نمایندگان فرماندار و سرناظرین هیات نظارت شعب اخذ رأی اظهار کرد: نماینده فرماندار و ناظر مسئول هر شعبه باید کنار هم قرار گیرند و باید هر دو خود را یک نفر بدانند چراکه هردو مسئولیت واجب دارند تا بر اساس قانون انتخابات را برگزار کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: در استان با تأملی که در شهرستان‌ها داشتیم، انتخاباتی قانون‌مدار در تراز جمهوری اسلامی در این استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخبات استان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات میان‌دوره خبرگان رهبری در استان وجود، اولویت شمارش آرا با نمایندگان مجلس است.

وی تصریح کرد: از تمام نمایندگان فرماندار و ناظر مسئولین می‌خواهم یک روز قبل اخذ رأی، محل خود را ببینند تا اگر مشکلی وجود داشت حل کنند و روز اخذ رأی نیازی نیست در جلوی فرمانداری تجمع کنند.

حیاتی خاطرنشان کرد: نماینده فرماندار وقتی با اعضای شعب به محل شعبه اخذ رای می‌رود و درب شعبه را باز می‌کند، همه اعضای شعبه باید رأس ساعت هفت در همان شعبه حضور بیابند.

وی عنوان کرد: تمام عوامل اجرایی هر شعبه باید یک ساعت قبل از آنکه رأی‌گیری شروع شود در شعبه حضور یابند و نمایندگان فرماندار و ناظر مسئول هر شعبه باید قبل از رأی‌گیری تمام دیوارهای شعبه‌ها را بررسی کنند تا نوشته یا علامت یا پوستری از هیچ کاندیدایی نباشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان شمالی اذعان کرد: نماینده فرماندار و ناظر مسئول هر شعبه باید مکان شعبه خود و اعضای نظارت و افسر خود را بشناسد و بداند که با چه کسانی قرار است همکاری بکند.

در ادامه این همایش فرماندار بجنورد گفت: هیات نظارت به فرمانداری اعلام کرد تا اگر نماینده گمنام یا نماینده‌ای که مشابه اسمی داشته باشند و در رأی‌گیری اگر فقط فامیل کاندیدا را بنویسند رأی‌ها به‌صورت عادلانه بین آن دو کاندیدی که تشابه اسمی دارند توزیع می‌شود.

غلامرضا عوض زاده افزود: با همکاری نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی بتوانیم انتخاباتی پرشور در مدار نظام جمهوری اسلامی در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول