اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دستورالعمل نحوه انتصاب سرپرستان روی میز شهردار

سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: دستورالعمل نحوه انتصاب سرپرستان آماده شده و روی میز شهردار است تا امضا و ابلاغ شود.

دستورالعمل نحوه انتصاب سرپرستان روی میز شهردار

حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی و امور شوراها و سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص گلایه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درباره عمر سرپرستی در شهرداری تهران و همچنین مشکلات قانونی آن، گفت: این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و دستورالعملی برای آن نگاشته شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده با توجه به واقعیت موجود، دستورالعمل نگاشته شده و در حال حاضر این دستورالعمل روی میز آقای شهردار تهران است و منتظریم تا پس از بررسی و امضا برای اجرا ابلاغ شود.

معاون شهردار تهران درخصوص اینکه به نظر شما این موضوع کی به سرانجام خواهد رسید، گفت: تلاش می کنیم تا پیش از پایان سال جاری دستور العمل به مرحله اجرا برسد.

پیش از این حجت نظری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به انتصاب سرپرستان بیش از مهلت قانونی به شهردار تهران تذکر داده و خواستار رفع این مشکل شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول