اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رأی دادن مصداق مقاومت و همگام شدن با شهید سلیمانی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: الآن انقلاب اسلامی نیازمند ایستادگی و مقاومت مردم است و حضور پرشور در انتخابات یکی از مصادیق مقاومت است تا استکبار جهانی را شکست دهد.

رأی دادن مصداق مقاومت و همگام شدن با شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در گفتگوی زنده تلویزیونی پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: الحمدالله همه دارند به‌پای صندوق رأی می‌آیند و ما هر چه جلوتر می‌رویم؛ استقامت و مقاومت انقلاب بیشتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد تصریح کرد: کشور ما هرچه پیشرفت می‌کند در مقابل استکبار جهانی به دنبال حفظ استقلال و عزت اسلام است ونمی خواهد جیره‌خوار و برده آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باشد.

آیت‌الله ناصری یزدی خاطرنشان کرد: ملت ایران می‌خواهد تنها بنده خدا باشد و در مسیر صراط مستقیم و تقویت اسلام و ارتقای قدرت اقتصادی و ارتقای دین مردم قدم بردارد و این حرکت‌هایی است که ما هرلحظه در آن قدم برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: دشمنان حرکت‌ها و دشمنی‌های خود را افزایش می‌دهند تا اسلام ناب را که بعد از 1400 سال که دریچه اسلام را به روی استقلال بازکرده است؛ نابود کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: ما در عین محافظت از استقلال می‌خواهیم با دیگران مراوده داشته باشیم، اما نباید همچون زمان طاغوت جیره‌خوار استکبار باشیم و استکبار در زمان طاغوت کشور ما را غارت کرد و قبلاً جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم‌شده بود و کشورهای مستضعف برده و مستعمره استکبار بود.

 آیت‌الله ناصری یزدی افزود: الآن برای دنیای استکبار سخت است که یک کشور جهان‌سومی دنبال استقلال باشد و زمانی که از یوغ انگلیس و آمریکا رها شدیم هرسال علیه ما توطئه کردند و ما با خنثی کردن توطئه آنان پیشرفت کردیم و ملت ما هرروز مقاوم‌تر شدند.

وی تأکید کرد: ملت ما با رهبری و هدایت‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جان‌فشانی شهدا به‌خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی که می‌گفت دوست دارم بارها شهید شوم؛ هرروز به پیشرفت‌های زیادی دست می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: الآن انقلاب اسلامی نیازمند ایستادگی و مقاومت مردم است و حضور پرشور در انتخابات یکی از مصادیق مقاومت است تا استکبار جهانی را شکست دهد.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: هر چه ما پیشرفت کنیم دشمنی دشمنان بیشتر می‌شود و ما باید با مقاومت سعی کنیم قوی‌تر بشویم تا آن‌ها جرأت توطئه علیه ما را نداشته باشند.

وی ابراز کرد: هیمنه دشمن شکسته شده و بال و پرش ریخته شده است و امیدوریم مقامات عالی انسانیت و انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب بسپاریم.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول