اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حضور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: حضور در انتخابات یک اقدام انقلابی است که دشمنان را مأیوس و همراهان انقلاب را خرسند می‌کند.

حضور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان یک فصل از خودسازی و بهره‌مندی از مواهب کم‌نظیر خداوند هستند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز انتخابات در سراسر کشور در حال برگزاری است، حضور در انتخابات یک اقدام انقلابی است که دشمنان را مأیوس و همراهان انقلاب را خرسند می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات یک فرصت برای همدلی همه انقلابیون، سیاسیون و دلسوزان نظام است که با رای خود به دهان دشمنان انقلاب و اسلام و ارزش‌های دینی بزنند.

عسکری بیان کرد: انتخابات، بازنده و برنده ندارد همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند اعم از کاندیداها، ستادها، هواداران و... همه برنده و پیروز انتخابات هستند چه کاندیدایشان رای بیاورد چه رای نیاورد، چون وظیفه انقلابی و دینی خود را انجام دادند، کسانی که رای نیاوردند احساس دلسردی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در صدد انتقام از رقیب و طرفداران آنها نباشید، شنبه بعد از انتخابات، شنبه رفاقت و برادری و همدلی باشد گذشته‌ها را باید تمام‌شده دانست.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: کاروان شادی و تبریک‌گویی نباید راه بیندازید ستادهایی که بسته هستند بگذارید بسته بمانند و برای کاندیدایی که رای آورده آرزوی موفقیت کنید کاندیدایی که رای آورده نماینده همه مردم است و همه با او همکاری کنند.

وی عنوان داشت: خیلی کارهای نشده در این شهر وجود دارد چندین هزار جوان بیکار در این شهرستان وجود دارد که با اتحاد و همدلی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

عسکری اضافه کرد: یکی از جلوه‌های کرامت این است که کسانی که رای نیاوردند به کاندیدایی که رای آورده تبریک بگویند و اعلام همکاری کنند.

وی متذکر شد: کاندیدایی که به مجلس راه یافت شعارها و وعده‌هایی که داده را نگه دارد و هر چند وقت یکبار نگاه کند تا بفهمد با این شعارها و وعده‌ها از مردم رای گرفته پس به این وعده‌ها عمل کند.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول