اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شکایت مردم از داروخانه‌‌ها و تجهیزات پزشکی به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شکایت مردم از داروخانه‌ها و تجهیرات پزشکی به تعزیرات حکومتی در خصوص گرانی و عدم فروش ماسک، الکل و مواد ضدعفونی خبر داد.

شکایت مردم از داروخانه‌‌ها و تجهیزات پزشکی به تعزیرات حکومتی

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت تیم بازرسی تعزیرات حکومتی برای نظارت بیشتر در خصوص فروش تجهیزات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: از دیروز مردم مرتب تماس گرفته و مواردی از فروش الکل و ماسک به عنوان تخلف به ما اطلاع داده‌‌اند.

وی با بیان اینکه امروز بازرسی‌هایی را در این زمینه آغاز کرده‌ایم گفت: در مرکز استان دو تیم و در شهرستان‌ها نیز دو تیم فعال خواهند بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: به همکاران خود اطلاع داد‌ه‌ایم به صورت ویژه تمام تجهیزات پزشکی و داروخانه‌‌ها که لوازم بهداشتی نظیر الکل، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را می‌فروشند بازررسی و نظارت داشته باشند.

وی اشاره به اینکه از طریق سامانه انبارها موجودی هر داروخانه و تجهیزات پزشکی بررسی می‌‌شود  و همکاران ما به صورت میدانی نیز حضور دارند تاکید کرد: هرگونه تخلفی اعم از امتناع عرضه و اخفا و نیز گرانفروشی داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه به بازرسان بهداشتی دستور داده‌ایم خارج از نوبت و بلافاصله ضمن بازرسی رسیدگی به حکم قانونی آنها را صادر کنند گفت: همکاری دادستانی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و در صورت تخلف فاحش در صورت لزوم اقدام به تعطیلی واحد می‌‌کنیم‌.

وی افزود: در این زمینه نسبت به هیچ فرد و واحد صنفی متخلف اغماض نداریم و شدیدترین مجازات را اعمال خواهیم کرد چراکه این موضوع با جان و سلامت مردم ارتباط دارد.

وی گفت: شهروندان علاوه بر شماره ۱۲۴ می‌توانند با شماره ۳۲۵۲۳۱۶۱ تماس گرفته و هرنوع تخلف را اطلاع دهند تا با قید فوریت رسیدگی شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول