اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

9195 واحد مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: در جهت طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام، 9195 واحد مسکن احداث می‌شود.

9195 واحد مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

علی اصغر کاظمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 9195 واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به شناسایی زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن و انعقاد تفاهمنامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و... و در دست اقدام بودن مناقصه احداث و هم زمان تشکیل پرونده متقاضیان این طرح، در آینده نزدیک شاهد احداث این منازل خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در موضوع تخفیف و تسهیل در صدور پروانه ساخت، سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارائه خدمات مهندسی و شرکت تهاتر ایرانیان برای تامین مصالح انعقاد شده است.

کاظمی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه‌‌ها در مجموع موجب کاهش ۲۵ درصدی قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان طرح اقدام ملی شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط، مطابق زمانبندی تعیین شده می‌توانند مدارک مورد نیاز اعلام شده را به این اداره کل تحویل کنند.

کاظمی گفت: طبق توافقات به عمل آمده بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه مراحل تشکیل پرونده و... در شهر ایلام نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول