اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بارش باران و برف در استان زنجان

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود و فعالیت سامانه بارشی از روز سه‌شنبه در استان خبر داد و گفت: این بارش‌ها تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

بارش باران و برف در استان زنجان

صونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه امروز و فردا استان پدیده جوی خاصی نخواهد داشت، اظهار کرد: وزش باد نسبتا شدید و شدید تنها پدیده جوی این بازه زمانی، البته از  بعد از ظهر دوشنبه خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود و فعالیت سامانه بارشی از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این بارش‌ها برای روز سه‌شنبه باران و چهارشنبه برف پیش‌بینی شده است.

وی به کاهش دمای استان زنجان طی چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: کاهش دمای استان تا روز چهارشنبه و صبح روز پنج‌شنبه به پنج درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

صرفی در پاسخ به سوالی در مورد میزان بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان زنجان در روزهای آینده گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق از جمله جنوب و جنوب شرقی استان قابل توجه خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دمای روز گذشته در این ساعت سه درجه افزایش یافته است.

وی نوسان دمای استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته 13 درجه اعلام کرد و گفت: کمترین و بالاترین دمای این بازه زمانی با دو درجه زیر صفر از ابهر و 17 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول