اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

رسانه چنان قدرتی دارد که دموکراسی را به دیکتاتوری تبدیل کند

رئیس پژوهشکده دولت اسلامی با بیان اینکه رسانه قدرتی دارد که دموکراسی را به دیکتاتوری تبدیل کند، گفت: امپراطوری رسانه قصد جهت دهی افکار مردم ما را دارد؛ در حالیکه خود آن ها به دموکراسی احترام نمی گذارند.

رسانه چنان قدرتی دارد که دموکراسی را به دیکتاتوری تبدیل کند

به گزارش خبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، ناصر فخاری رئیس پژوهشکده دولت اسلامی، در برنامه انعکاس رادیو گفت و گو اظهار داشت: در چند سال گذشته رسانه های بیگانه مردم را به حضور در انتخابات تشویق کردند و این جای شگفتی بود که این شبکه ها خود اعتراف کردند که برخی افراد در فلان لیست ها زبان گویای ما هستند.

وی افزود: اگر رسانه های بیگانه احساس کنند که می توانند عواملی را در مجلس داشته باشند، حاضرند مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

رئیس پژوهشکده دولت اسلامی،‌ با بیان اینکه عملکرد ضعیف دوست داران این طیف غربی، شانسی را برای رسانه های بیگانه باقی نگذاشت، گفت: رسانه چنان قدرتی دارد که دموکراسی را به دیکتاتوری تبدیل می‌کند. غربی ها و جبهه استکبار، رسانه ها را در دست دارند تا چنان ذهن و افکار مردم را مخدوش کرده و فرصت را به جریان رقیب دهند، که مردم خواسته یا ناخواسته به کسی رای دهند که از سوی امپراطوری رسانه تقویت می شود.

فخاری یادآور شد: جمعیت چند ده میلیونی که به خیابان ها آمدند و زیر پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را گرفتند، قطعا بگونه ای رای داده اند که جبهه مقاومت تقویت شود. این پیام مخابره شد و لذا رسانه های بیگانه آنچنان دست و پا می زدند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول