اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تامین بیش از ۱۷۰۰ تن میوه شب عید در کردستان/ پیش‌بینی ۹۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تامین یک‌هزار و 720 تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: 90 غرفه برای توزیع میوه شب عید در استان کردستان راه‌اندازی می‌شود.

تامین بیش از ۱۷۰۰ تن میوه شب عید در کردستان/ پیش‌بینی ۹۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر در سی‌ودومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان موجود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به بازار تزریق می‌شود.

وی عنوان کرد: کردستان در زمینه تامین میوه شب عید جز استان‌های با عملکرد خوب است که خیلی سریع نسبت به تامین میوه باکیفیت خریداری و حمل آن به استان اقدام کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اذعان کرد: یک‌هزار و 120 تن پرتقال و 600 تن سیب با کیفیت بالا خریداری و به استان حمل شده است.

دره‌وزمی از پیش‌بینی ایجاد 90 غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح استان خبر داد و گفت: 35 غرفه از این تعداد در شهر سنندج و مابقی در سایر شهرستان‌ها براساس جمعیت ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: میوه شب عید در چهار انبار در سطح استان ذخیره‌سازی شده و این کار از پراکنده شدن و مشکلاتی که در این رابطه ممکن بود ایجاد شود جلوگیری کرده است.

رئیس سازمان صمت کردستان از برنامه‌ریزی استان برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره هم خبر داد و تصریح کرد: 560 واحد صنفی برای فروش فوق‌العاده در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این 560 واحد که اعلام آمادگی کرده‌اند در محل صنفی خود فروش فوق‌العاده با قیمت پایین داشته باشند.

دره‌وزمی تصریح کرد: امسال بنا بر برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان داریم البته تصمیم در این باره با توجه به شرایط موجود در کشور و استان به خاطر مشکلی که در زمینه ورود ویروس کرونا جدید داریم به هفته آینده موکول شده است.

 وی اذعان کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و طرح ویژه نظارتی نوروز هم در استان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه عنوان کرد: از دیروز پیگیری کرده‌ایم و با چند واحد تولیدی که امکان تولید ماسک دارند صحبت شده است و یک واحد تولیدی در سقز به صورت رایگان 20 هزار ماسک را توزیع کرده است.

دره‌وزمی اذعان کرد: در سنندج و قروه هم با دو واحد لینک شده‌ایم که برای توزیع ماسک در استان با مشکل مواجه نباشیم.

انتهای پیام/71/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول