اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دریافت 26 خدمت توسط سامانه اینترنتی مددجویان


مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اذعان به اینکه ۲۶ خدمت از طریق این سامانه دریافت می‌شود، گفت: خدمات مسکن، بهداشت و درمان، مشاوره، حمایت‌های خاص شامل خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا، کمک‌هزینه ازدواج، خدمات فرهنگی، وام و تسهیلات اشتغال ازجمله این خدمات است که مددجویان می‌توانند دریافت کنند.

دریافت 26 خدمت توسط سامانه اینترنتی مددجویان

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا نیاز به یک‌همت همگانی دارد، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از مددجویان به دلیل درخواست‌های حمایتی و کمک‌های موردی که دارند به شعبات کمیته‌های امداد در سراسر استان مراجعه می‌کنند که این امر در شرایط کنونی ضروری نیست.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست مددجویان گفت: مددجویان عزیز می‌توانند بدون مراجعه حضوری به کمیته امداد و تنها از طریق این سامانه درخواست‌های خود را ثبت کنند زیرا با انجام این کار شاهد کاهش مراجعات مردمی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب و پاسخگویی به‌موقع را مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه اینترنتی دانست و تصریح کرد: مددجویان نگران رسیدگی به درخواست‌هایشان نباشند زیرا پس از ثبت درخواست مددجو در سامانه، حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌های مددکار مربوطه در سیستم جامع خدمات حمایتی منتقل می‌شود.

اهرابی با اذعان به اینکه ۲۶ خدمت از طریق این سامانه دریافت می‌شود، افزود: خدمات مسکن، بهداشت و درمان، مشاوره، حمایت‌های خاص شامل خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا، کمک‌هزینه ازدواج، خدمات فرهنگی، وام و تسهیلات اشتغال ازجمله این خدمات است که مددجویان می‌توانند دریافت کنند.

وی با تأکید برداشتن نام کاربری برای ورود به سامانه اینترنتی ثبت درخواست بیان کرد: مدد جویان می‌توانند با داشتن کد ملی و شماره شناسنامه به‌عنوان نام کاربری و رمز عبور با ورود به سایت نسبت به ثبت درخواست خود در موضوعات مطرح‌شده اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول