اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لغو نماز جمعه زنجان و 14 منطقه استان

مسؤول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، فردا نهم اسفند نماز جمعه در زنجان و 14 نقطه دیگر استان برگزار نخواهد شد.

لغو نماز جمعه زنجان و 14 منطقه استان

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به اطلاع مردم شریف و انقلابی زنجان به ویژه مومنان خداجو و نمازگزار جمعه می‌رساند، در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و اهمیت رعایت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن نماز جمعه این هفته استان زنجان لغو شد.

مسؤول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: بر این اساس با توجه به اعلام مسؤولین ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونا و موارد مثبت این بیماری در اکثر مناطق کشور از جمله 6 استان همجوار استان زنجان و عدم برگزاری نماز جمعه در اکثر استان‌های کشور به همین منظور برای حفظ سلامتی مردم و در راستای پیشگیری از انتقال این بیماری بین نمازگزاران نماز جمعه صلاح بر این شد که این هفته نماز جمعه در زنجان برگزار نشود.

وی تصریح کرد: اطلاعیه صادر شده علاوه بر مرکز استان شامل هر 14 منطقه دیگر استان که نماز جمعه در آن برگزار می‌شد، نیز می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول