اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد سمنان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد یک هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان خبر داد.

ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد سمنان

علیرضا خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: واحد اشتغال و خودکفایی در دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد استان سمنان با همکاری و هم‌افزایی بانک‌ها، صندوق امداد ولایت، تسهیلات اشتغال روستایی و سایر منابع توانست یک هزار و 800 فرصت شغلی ایجاد کند.

وی گفت: این فرصت‌های شغلی با پرداخت ۶۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: عمده مشاغل ایجاد شده در قالب خدمات، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، صنعتی و معدنی، شیلات بوده است.

خدابنده گفت: شهرستان دامغان با پرداخت ۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۲۳۸ فرصت شغلی برایی مددجویان و افراد نیازمند جویای کار ایجاد کرد.

وی بیان کرد: در بسطام با پرداخت هفت میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۲۲۵ فرصت شغلی و در شهرستان شاهرود با پرداخت هفت میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۲۱۶ فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان افزود: در شهرستان میامی با پرداخت هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۲۱۶ فرصت شغلی و در شهرستان گرمسار با پرداخت پنج میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۱۷۴ فرصت شغلی ایجاد شده است.

خدابنده افزود: شهرستان سمنان با پرداخت پنج میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۱۶۱ فرصت شغلی و شهرستان مهدی‌شهر با پرداخت پنج میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۱۵۸ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در بیارجمند با پرداخت پنج میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۱۵۰ فرصت شغلی و در امیرآباد با پرداخت پنج میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۱۲۶ فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان افزود: شهرستان آرادان با پرداخت سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۸۰ فرصت شغلی و شهرستان سرخه با پرداخت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، ۵۶ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/74003/ک/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول