اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس/ کاهش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی و غرب کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز با توجه به پایداری و سکون نسبی جو کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت برای گروه‌های حساس ناسالم است.

آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس/ کاهش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی و غرب کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به پایداری جو و سکون نسبی هوا اظهار داشت: بر این اساس در شهرهای صنعتی و پرجمعیت هوا برای گروه‌های ناسالم حساس است.

وی ادامه داد: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما داریم که از اواخر وقت امروز سامانه بارشی با ورود به کشور موجب بارش خفیف برف و باران در بخش‌هایی از شمال غرب کشور می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه 17 اسفند گستره بارش‌ها علاوه بر شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، مرکز کشور و جنوب غرب را در برمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: روز یکشنبه 18 اسفند در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده داریم و بعدازظهر یکشنبه نیز در شرق کشور  ارتفاعات جنوب شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و این سامانه روز دوشنبه 19 اسفند در جنوب شرق موجب رگبار پراکنده شده و سپس از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه 18 اسفند دما بین 4 تا 6 درجه در سواحل شمالی، شمال غرب و غرب کشور کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 19 و 20 اسفند با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش و کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: ‌آسمان تهران روز آینده 17 اسفند باد همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و فردا شب آسمان تهران نیمه ابری، برخی ساعات ابری با بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 9 درجه است.

وی بیان کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 29 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت: امروز در تهران وزش باد جنوبی و سرعت آن 7 کیلومتر بر ساعت است. دید افقی در تهران 6 هزار متر و نم نسبی 24 درصد است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول