اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فارس من | راه‌اندازی کلینیک تخصصی عقیم سازی سگ‌های ولگرد در کرج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به راه‌اندازی کلینیک تخصصی عقیم سازی سگ‌های ولگرد در استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده موفق شدیم درصد نارضایتی مردم را از حضور سگ‌های ولگرد کاهش دهیم.

فارس من |  راه‌اندازی کلینیک تخصصی عقیم سازی سگ‌های ولگرد در کرج

احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در دستورکار قرار گرفته است اما برخی شهروندان با حس حیوان دوستی اجازه اجرای دستورالعمل را نمی‌دهند. 

رئیس سازمان مدیریت پسماند کرج با بیان اینکه شهروندان با تجمع دور خودروی حمل سگ‌های بلاصاحب اجازه زنده‌گیری و انتقال سگ‌ها را نمی‌دهند، اضافه کرد: با ادامه این کار روند فعالیت همکاران ما نزولی خواهد بود و با مشکل مواجه می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه کرج محیط‌های بی‌دفاع شهری و مناطق حاشیه‌ای زیادی دارد، افزود: یکی دیگر از دلایل افزایش تعداد سگ‌های بلاصاحب وجود این محیط‌ها در سطح شهر است. 

وی گفت: از شهروندان تفاضامندم در صورت مشاهده سگ‌های بلاصاحب در محل خود با شماره 137 تماس بگیرند. 

خیری به عقیم سازی سگ‌ها بلاصاحب اشاره کرد و گفت: با این روش ظرف یک دهه گله سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از بین خواهد رفت. 

وی همچنین به راه‌اندازی کلینیک تخصصی عقیم سازی سگ‌های ولگرد در استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده موفق شدیم درصد نارضایتی مردم را از حضور سگ‌های ولگرد کاهش دهیم.

به دنبال ثبت سوژه ‌ای با عنوان " سگ های ولگرد خطرناک در عظیمیه کرج " در سامانه « فارس من »، خبرگزاری فارس پیگری موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول