اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جذب 5 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام در قم

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: از آذرماه سال جاری تاکنون حدود پنج هزار حامی جدید برای طرح اکرم ایتام و محسنین در استان جذب شدند.

جذب 5 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام در قم

حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پویش جذب یک میلیون حامی اظهار کرد: این پویش به صورت ملی آغاز شده و سهمیه استان قم جذب 17 هزار و 500 حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است و این پویش تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از آذرماه سال جاری تاکنون حدود پنج هزار حامی جدید برای طرح اکرم ایتام و محسنین در استان قم جذب شدند، جذب این حامیان در قالب طرح‌هایی همچون طرح کارمند یک حامی در ادارات، طرح هر حامی یک حامی با مشارکت حامیان قدیمی و جذب حامی از میان مشترکین صندوق‌های صدقات صورت گرفت.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: جذب حامیان جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در اماکن عمومی همچون مساجد، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس انجام می‌شود.

قره داغی با اشاره به کمک‌های خیران قمی اظهار کرد: کمک خیران استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به مددجویان کمیته امداد قم در 9 ماه نخست سال جاری حدود 9 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از این کمک به صورت نقدی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خیران قمی مشارکت کننده در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت مبالغ تعهدی خود، کمک‌های موردی به مددجویان در زمینه جهیزیه، درمان، مسکن و تحصیل دارند.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول