اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک متفاوت قناد زنجانی به سربازان خط مقدم کرونا+ فیلم و عکس

خیر زنجانی با توزیع جعبه‌های شیرینی و اهدای آن به کادر درمانی و پرستاران از تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر جامعه قدردانی کرد.

کمک متفاوت قناد زنجانی به سربازان خط مقدم کرونا+ فیلم و عکس

مهدی صمیمی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در این روزها در عرصه مقدم مقابله با کرونا هستند و به صورت شبانه‌روزی برای پیشگیری از شیوع این ویروس تلاش می‌کنند.

مدیر شیرینی‌ سرای آیلار زنجان با اشاره به اینکه در پی تلاش‌های مجاهدانه این قشر بر آن شدیم که به اقتضای شغلی خودمان از تلاشگران این عرصه تقدیر کنیم، گفت: در همین راستا با هماهنگی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، یک هزار جعبه شیرینی معادل یک تن و 400 کیلوگرم بین یک هزار نیروی خدماتی، پرستار، پزشک و سایر پرسنل بیمارستان ولیعصر(عج) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان یک شهروند قدردان زحمات این عزیزان هستم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با این اقدامات و پشتیبانی از این قشر این روزهای سخت را نیز پشت سر بگذرانیم.

صمیمی مقدم با بیان اینکه هدف این کار شیرین کردن کام تلاشگران مبارزه با کرونا بود، افزود: امیدوارم به عنوان شهروند سهمی در کمک به مقابله با کرونا داشته باشم.

مدیر شیرینی‌ سرای آیلار زنجان با اشاره به اینکه 30 نفر از کارکنان قنادی آیلار کار پخت این شیرینی‌ها را انجام دادند، تصریح کرد: تاکنون 500 جعبه از شیرینی توزیع شده و امروز نیز 500 جعبه دیگر بین کادر بیمارستان ولیعصر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول