اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فراخوان «فارس من»| شما بگویید؛ چطور روزهای قرنطینه را پشت سر بگذاریم؟

در «فارس من» به اشتراک بگذارید؛ برای‌مان بنویسید روزهایی که در خانه هستید چطور وقت خود را می‌گذرانید؟

فراخوان «فارس من»| شما بگویید؛ چطور روزهای قرنطینه را پشت سر بگذاریم؟

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «قرنطینه‌ی خانگی» اولین سوغات ویروس چینی برای ما بود. از همان روزهای اولی که سروکله‌ی «کرونا» پیدا شد، تعطیلی‌های مکرر به سراغمان آمد و چاره‌ای جز خانه‌نشینی نداشتیم. چیزی هم تا تعطیلات نوروز باقی نمانده. نوروزی که برخلاف همیشه، در آن خبری از سفر و گردش و تفریحِ بیرون از خانه نیست. «کرونا» حتی لذت عیددیدنی را هم از ما گرفته و آن‌طور که از شواهد پیداست، دست‌کم تا آخر نوروز باید در خانه بمانیم و روزگار را، قرنطینه‌ای را سر کنیم.

 

«فارس من» قرار است صدای سوژه‌های شما باشد تا خبرنگاران ما آن‌ها را به دست مسئولین برسانند. اما یک‌بار هم بد نیست سوژه‌ها و کمپین‌های «فارس من» را به سمت خودمان برگردانیم. در این اوضاع و احوال، بهترین کسی که می‌تواند به ما کمک کند، خودمان هستیم.  تحمل روزهای خانه‌نشینی، آسان نیست اما به تعداد هم‌وطنانِ خانه‌نشین، برای گذران قرنطینه راه‌های متنوعی وجود دارد و به اشتراک گذاشتن این راه‌ها، می‌تواند قرنطینه را برای تعداد بیشتری از مردم، قابل تحمل کند.

 

پس این، یک فراخوان است. فراخوانی از «فارس من» به سردبیرانش. به شما که همیشه همراه ما بودید و در کنار هم، از مسئولین بابت کارهای نکرده و مطالبات بر زمین مانده، پرسش‌گری کردیم. این بار می‌خواهیم از شما رسماً دعوت کنیم تا برای گذراندنِ تعطیلاتِ نوروزی در خانه، به همراهان «فارس من» پیشنهاد بدهید. از راهکارهای ساده‌ای مثل معرفی کتاب و فیلم گرفته تا پیشنهاد بازی‌های خانگی و تفریح‌های خانوادگی.

 

هر چیزی که فکر می‌کنید می‌تواند زهرِ خانه‌نشینی را بگیرد و یک تفریحِ سالمِ خانگی باشد را در «فارس من» تبدیل به کمپین کنید. خبرنگاران ما کمپین‌های پرامضای شما را جدا می‌کنند و در گزارش‌های مختلف، به مخاطبین فارس معرفی خواهند کرد. قرار گرفتن پیشنهادهای همه در کنار هم، می‌تواند بسته‌ای از پیشنهادهای کاربردی برای لذت بردن از نوروزِ خانگی را در اختیار مردم قرار دهد. پس، در کنار همه‌ی سوژه‌های روتینی که برای «فارس من» ثبت می‌کنید، نیم‌نگاهی هم به پیشنهادهای خلاقانه برای عبور از تعطیلات داشته‌باشید و آن‌ها را هم در این سامانه ثبت کنید.

 

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول