اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شناسایی محموله دستکش در زنجان/موضوع قاچاق یا احتکار منتفی است

دادستان زنجان با اشاره به شناسایی محموله‌ دستکش در زنجان گفت: این اقلام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار گرفت.

شناسایی محموله دستکش در زنجان/موضوع قاچاق یا احتکار منتفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی عصر امروز در حاشیه بازدید از داروخانه‌های زنجان اظهار کرد: برخورد با متحکران به صورت جدی انجام می‌شود.

دادستان زنجان با اشاره به شناسایی محموله‌ای شامل یک میلیون و ۲۰۰ هزار جفت دستکش لاتکس در زنجان بیان کرد: ۲.۵ میلیون دستکش فریزری نیز شناسایی شده بود که قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور، به یک شرکت خارجی فروخته شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور و استان نیاز به این اقلام وجود داشته و مردم و مراکز درمانی به این اقلام نیاز اضطراری دارند، افزود: با توجه به این نیاز برخی از مجموعه‌ها با یک نگاه منفی به این محموله نگاه کرده و برخورد غیرمتعارفی با آن داشتند.

کرمی با بیان اینکه در این زمینه مجموعه قضایی به موضوع وارد شد و وضعیت حقوقی این معاملات را بررسی کرد، گفت: قوه قضاییه در نهایت به صحت این معاملات که مربوط به قبل از جریانات کرونا است، پی برد.

دادستان زنجان با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی و حقوق عامه عنوان کرد: در این زمینه از طرف خارجی دعوت شد و طی چند روز متوالی مذاکرات مفصل، طرف خارجی متقاعد شد تا این معامله را فسخ کرده و محموله در اختیار مجموعه قضایی قرار دهد تا به مصرف داخلی برسد.

وی با اشاره به تلاش برای حفظ اعتماد و عدم آسیب دیدن منافع طرف خارجی بیان کرد: به گونه‌ای عمل شد تا طرف خارجی به منافع و حقوق خود نیز به نحو دقیق برسد.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان با بیان اینکه این محموله روز گذشته در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی قرار گرفته است، اضافه کرد: موضوع کشف یک کالای قاچاق یا احتکاری منتفی بوده و مدیریت دو جانبه در مورد این موضوع اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول