اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

بارش باران در اغلب شهرها/ آسمان پایتخت دوم و سوم فروردین بارانی است

مدیر پیش‌بینی وهشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی تازه از امشب از غرب وارد کشور می‌شود، گفت: در یکی دو روز آینده در اغلب شهرها بارندگی داریم.

بارش باران در اغلب شهرها/ آسمان پایتخت دوم و سوم فروردین بارانی است

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در تشریح آخرین وضعیت کشور اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یک فروردین با ورود سامانه بارشی تازه از شمال غرب بارش پراکنده در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی افزود: روز شنبه دوم فروردین با تقویت این سامانه بارشی گستره فعالیت آن جنوب کشور و غرب را در برمی‌گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سوم فروردین در اغلب مناطق کشور بارش باران خواهیم داشت اظهار داشت: بارش‌ها رگباری همراه با وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود و از بعد از ظهر سوم فروردین به تدریج از ابرها در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

ضیائیان افزود: روز دوشنبه 4 فروردین این سامانه بارشی در سواحل خزر، شرق کشور و همچنین مرکز کشور فعال است . همچنین تا روز پنجم فروردین تا ششم فروردین در سواحل خزر بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف است همچنین روزهای دوم و سوم فروردین بارش تگرگ در برخی مناطق جنوب کشور ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز چهارم فروردین در مرکز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز شنبه در شمال غرب و غرب سواحل خزر دمای هوا 4 تا8 درجه کاهش می‌یابد. روز یکشنبه در غرب و شمال کشور و روزهای دوشنبه وسه‌شنبه در شرق کشور با کاهش 4 تا8 درجه‌ای دما مواجه خواهیم بود.

ضیائیان گفت: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد و زنجان با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز شنبه دوم فروردین نیمه ابری به تدریج با افزایش ابر وزش باد شدید و بارش پراکنده همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 17 و 9 درجه است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز همچنین در پایتخت جهت باد، جنوب غربی و سرعت آن 25 کیلومتر بر ساعت است. دید افقی در پایتخت امروز بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 13 درصد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول