اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیش‌بینی ایجاد ۵ هزار تخت در اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی/مبتلای ۶۳ کادر درمان و بهداشت استان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیش‌بینی ۵ هزار تخت با آماده کردن سالن‌ها و مکان‌های عمومی در آذربایجان‌شرقی برای بیماری کرونا خبر داد.

پیش‌بینی ایجاد ۵ هزار تخت  در اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی/مبتلای ۶۳ کادر درمان و بهداشت استان به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر محمدحسین صومی ظهر امروز در حاشیه بازید از بیمارستان شهرستان اهر بر ضرورت همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهرستان اهر جزو ۶ شهرستان آلوده به ویروس کروناست.

وی گفت: با وجود تلاش‌های ویژه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا و همکاری و همراهی تمام ادارات، متاسفانه به‌علت ارتباط شاهراهی اهر با سایر استان‌ها هر آن احتمال آلودگی وجود دارد و در این خصوص در صورت عدم کنترل و محدودیت تردد، احتمال افزایش افراد مبتلا وجود دارد که لازم است هم شهروندان و هم ادارات مرتبط همکاری مضاعف با خادمان سلامت داشته باشند.

وی از پیش‌بینی ۵ هزار تخت با آماده کردن سالن‌ها و مکان‌های عمومی در آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: با وجود این همه تمهیدات اگر مردم رعایت و همکاری نکنند در صورت عدم رعایت و شیوع بیشتر این بیماری، امکانات، پرسنل و کادر درمانی پاسخگوی این همه مراجعات نخواهند بود که امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی و موارد توصیه شده و به حداقل رساندن حضور خود در خارج منزل بتوانیم بر این بیماری فائق شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز متذکر شد: تاکنون ۶۳ نفر از کادر بهداشت و درمان استان  به این بیماری مبتلا شده‌اند که در بین آنها از کادر درمانی اهر نیز وجود دارد.

وی با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی و دستگاه قضایی در همراهی با ستاد خاطرنشان کرد: به‌زودی نقاهتگاه‌های بیماری کرونا  نیز با همکاری ارتش راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول