اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا/ خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند، 137 را به خاطر بسپارند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: از لحظه‌ای که مطلع شدیم کرونا وارد تبریز شده است پاکبانان خدوم و زحمتکش با سمپاشی گسترده خیابان‌ها و معابر مشغول خدمت به شهروندان هستند.

پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا/ خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند، 137 را به خاطر  بسپارند

علیرضا اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: عملیات سمپاشی و ضدعفونی کردن سطح شهر، باکس‌های زباله، زیر باکس‌ها، خودروهای حامل زباله و مرکز دفن زباله به‌صورت مداوم در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: خداوند را شاکریم که با اینکه پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند اما با رعایت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز در بین‌شان خوشبختانه تاکنون هیچ یک از این عزیزان به کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

اصغری با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پاکبانان مطرح کرد: به‌صورت مداوم عملیات سمپاشی و ضدعفونی کردن سطح شهر را ادامه خواهیم داد تا ان‌شاء‌الله کرونا ویروس را از این مرز و بوم ریشه‌کن کنیم.

خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند، 137 را به خاطر  بسپارند

وی تاکید کرد: خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند برای جمع‌آوری جداگانه پسماندهایشان با خودروهای ویژه با سامانه 137 تماس بگیرند.

اصغری گفت: طی انتشار خبر رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در جاده اسپیران توسط خبرگزاری‌ها عوامل سازمان مدیریت پسماند بلافاصله اقدام به جمع‌آوری این پسماندها کردند و بعد از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد پسماندهای رها شده در جاده اسپیران متعلق به یک خانواده دارای بیمار کرونایی بود که ایشان به خاطر عدم اطلاع از جمع‌آوری پسماندهای بیماران کرونایی به‌صورت مجزا توسط عوامل سازمان مرتکب چنین اشتباهی شده بودند.

وی افزود: نیروهای سازمان مدیریت پسماند بلافاصله پس از مطلع شدن از ماجرا به محل اعزام شدند و منطقه را به‌طور کامل و دقیق پاکسازی، ضدعفونی و سمپاشی کردند.

وی با بیان اینکه تمام عوامل سازمان مدیریت پسماند به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند، یکبار دیگر یادآوری شد: تمام خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با 137 تماس بگیرند تا زباله‌هایشان به‌صورت جداگانه با خودروهای ویژه جمع‌آوری شود.

اصغری خاطرنشان کرد: از تمام خبرگزاری‌ها، جراید و پایگاه‌های خبری به خاطر انتشار اخبار شهر، انعکاس مشکلات موجود و تنویر افکار عمومی تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برایشان توفیق روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول