اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم همکاری مناسب مردم در طرح غربالگری کرونا

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: همکاری مناسب مردم در اجرای طرح غربالگری می‌تواند چشم‌انداز خوبی برای کنترل و مدیریت ویروس منحوس کرونا ایجاد کند.

لزوم همکاری مناسب مردم در طرح غربالگری کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی عصر امروز در کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کروناویروس در استان سمنان اظهار کرد: پیگیری مصوبات جلسات قبلی، مروری بر وظایف و تجربه و تحلیل عملکردها و ارائه راهکار و پیشنهادات برای مبارزه با ویروس کرونا در این استان توسط اعضای قرارگاه پدافند زیستی انجام شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: پیش‌بینی، پیشگیری و اقدام برای مقابله با تهدیدات از رسالت‌های مهم پدافند غیرعامل است.

کارخایی افزود: رعایت الزامات و ملاحظات و پیش‌بینی لازم در شرایط خطر و بحران ازجمله اهداف پدافند غیرعامل است که امروز به‌خوبی توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود مدنظر قرار گرفته و اقدامات ارزنده‌ای در بخش درمان بیماران کرونا در حال انجام است.

وی گفت: با همدلی، همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و پشتیبانی از همدیگر می‌توانیم از بحران کرونا عبور کنیم و در این عرصه ظرفیت‌های اعضای قرارگاه پدافند زیستی در خدمت دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای حفظ جان مردم و ایجاد سلامت در جامعه قرار گرفته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان عنوان کرد: مشارکت خوب مردم بر اثر آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی حاصل می‌شود که صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی با آموزش و اطلاع‌رسانی مناسب موجب مشارکت عمومی مردم برای مبارزه با کرونا در استان سمنان شده‌اند.

کارخایی تصریح کرد: همکاری مناسب مردم در اجرای طرح غربالگری می‌تواند چشم‌انداز خوبی برای کنترل و مدیریت ویروس منحوس کرونا ایجاد کند.

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل محدودیت‌ها و طرح فاصله اجتماعی قطعاً نقش مهمی در ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا خواهد داشت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر استمرار گندزدایی و ضدعفونی کشتارگاه‌های دام و طیور و نظارت بر قصابی‌ها و مراکز توزیع شیر تأکید کرد.

کارخایی همچنین بر استمرار توجه جدی به پسماندها و زباله‌های داری آلودگی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: تشدید رعایت اصول پدافند غیرعامل در مخازن و منابع آبی شهری و روستایی مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول