اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۲۵ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، ۲۵ هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توزیع شد.

توزیع ۲۵ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیمان ترکمانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان و کمک خیرین، اعتبار خوبی برای کمک به نیازمندان در اختیار استان قرار گرفت اظهار کرد: در ایام اخیر در راستای مقابله با شیوع کرونا، اقلام بهداشتی بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش بر این بود که خدمات به خانوارهای تحت حمایت، به صورت غیرحضوری ارائه شود و خوشبختانه مراجعات بسیار کاهش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: مؤسسات و مراکز نیکوکاری نزدیک به ۲۵ هزار بسته غذایی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

وی در ادامه یادآور شد: مددکاران در این ایام در راستای عدم مراجعه نیازمندان به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، با حضور در درب منازل، بسته‌هایی غذایی و بهداشتی را به خانواده‌ها تحویل دادند.

ترکمانه بیان کرد: مبلغ ۶۲ میلیون تومان برای قربانی دام از سوی خیرین تأمین شد و گوشت در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۲۰ فروردین و با پایان مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامات و خدمات غیرحضوری بر اساس دستورالعمل‌های و تصمیمات ملی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول