اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمام مرسولات پستی به‌صورت کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی گفت: همه مرسولات وارده به پست به‌صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

تمام مرسولات پستی به‌صورت کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز روابط عمومی اداره‌کل پست استان آذربایجان‌شرقی، محمد پوربزرگ  با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج و نیازمندی‌های سبد خانوار در فضای مجازی رشد چشمگیری پیدا کرده است، اظهار داشت: شرکت ملی پست به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت‌رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان بر خود هموار کرد.

وی با ایثارگرانه دانستن خدمت‌رسانی کارکنان پست در این شرایط دشوار ابراز داشت: در روزهایی که مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند و با وجود شیوع ویروس کرونا و همزمانی این بحران با ایام تعطیلات نوروز، کارکنان پست فداکارانه در حال خدمت‌رسانی بودند.

پوربزرگ ضمن اعلام اینکه همه دفاتر پست استان و شهرستان‌های تابعه در روزهای تعطیلات نوروز دایر بودند، ادامه داد: در اقدامی علمی به‌گونه‌ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به‌صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در حال حاضر تمام امکانات ضدعفونی و دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول