اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگاه‌ها برای عملیات بیولوژیکی فردا آماده باشند/ تعطیلی اصناف غیرضرور

فرماندار همدان ضمن تاکید بر اینکه تعطیلی اصناف غیرضروری همچنان ادامه دارد گفت: دستگاه‌ها برای عملیات بیولوژیکی و ضدعفونی فردا همکاری لازم را با سپاه داشته باشند.

دستگاه‌ها برای عملیات بیولوژیکی فردا آماده باشند/ تعطیلی اصناف غیرضرور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در شورای پدافند زیستی شهرستان همدان با اشاره به عملیات بیولوژیکی ضدعفونی همدان که فردا برگزار می‌شود اظهار کرد: ضمن تشکر از شهرداری که در این ایام هر چه امکانات لازم بود در راستای سلامت مردم پای کار آورد، امیدواریم طی روزهای آینه به ویژه فردا نیز همکاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری روز ۱۳ فروردین نیز همکاری خوبی را پلیس راهور داشت افزود: در این روز هر جا را که پلیس درخواست کرد، شهرداری مسدود کرد.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: به منظور عملیات فردا شهرداری یک‌هزار و ۵۰۰ لیتر آب ژاول با دو دستگاه تانکر آب و چندین دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در اختیار سپاه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه فردا همه دستگاه‌ها با سپاه برای انجام این عملیات بیولوژیکی همراهی داشته باشند گفت: پوشش امنیتی این عملیات مهم است و پلیس راهور نیز با ۶ دستگاه خودرو مباحث امنیتی را داشته باشد.

افشاری با بیان اینکه هلال احمر نیز دو دستگاه همبولانس برای این عملیات آماده کند افزود: چهار دستگاه آمبولانس نیز شبکه درمان در اختیار این عملیات بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی اصناف غیرضرور، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، نماز جمعه، کتابخانه‌ها و... همچنان ادامه دارد گفت: این تعطیلی تا پایان ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در کشور همچنان مثل چند روز گذشته ادامه دارد و باید مطابق دستورالعمل‌ها انجام شود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه نباید برای مقابله با کرونا سست شویم افزود: اگر قرنطینه کمرنگ شود بازگشت به حالت اولیه و مقابله با بیماری سخت می‌شود بنابراین نگرانی علوم پزشکی باید مدنظر همه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در مباحث کرونا محوریت علمی دانشگاه علوم پزشکی است و هرآنچه که درخواست می‌کنند و مرتبط با مهار و کنترل این بیماری است، عملیاتی شود.

افشاری ستاد مردمی مقابله با کرونا را نیز نعمت ذی‌قیمتی دانست و گفت: ستاد مردمی مقابله با کرونا هر جا لازم بوده به صورت سازماندهی و نه خودسرانه وارد میدان شده‌اند، که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول