اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پویش «با ورزش در خانه بمانیم» در اسلامشهر برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: مسابقه فرهنگی، ورزشی «با ورزش در خانه بمانیم» با مشارکت اقشار مختلف مردم در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

پویش «با ورزش در خانه بمانیم» در اسلامشهر برگزار می‌شود

قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی پویش «با ورزش در خانه بمانیم» درراستای ارتقاء سطح سلامت جامعه در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در روزهایی که به دلیل مبارزه با ویروس کرونا فعالیت‌های ورزشی در اماکن و باشگاه‌های ورزشی به صورت جمعی تعطیل شده تصمیم گرفتیم برای شکل‌گیری دوباره فعالیت‌های ورزشی و به منظور پرکردن اوقات فراغت اقشار مختلف مردم در خانواده‌ها از ظرفیت و امکانات فضای مجازی استفاده بهینه کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ هزارورزشکار رسمی در سطح شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی فعال در شهرستان اسلامشهر از ۶ اسفندماه سال ۹۸ تاکنون و تمامی فعالیت‌های ورزشی به صورت رسمی تعطیل شده که برای رفع این مشکل درصدد برآمدیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با مشارکت اقشار مختلف مردم این خلاء را برطرف سازیم.

آرمیان تأکید کرد: در پویش بزرگ و مسابقه «با ورزش در خانه بمانیم» تمامی ورزشکاران می‌توانند در کنار خانواده و در منزل ضمن انجام تمرینات ورزشی فیلم‌های یک دقیقه‌ای با رعایت شئونات اسلامی ایرانی تهیه و به آدرس آیدی ali_tbe@ در این مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی شرکت کنند.

وی با اشاره به نامگذاری اسلامشهر به نام شهر حافظان قرآن و قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی، گفت: با توجه به اینکه حجم زیادی از شهروندان اسلامشهری به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای فعالیت‌های ورزشی دارند علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه عکس و یا فیلم یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های ورزشی، سرگرمی در منزل، بازی‌های رومیزی، خاطره و شعر و غیره را تهیه و تا پایان فروردین‌ماه جاری به نشانی تعیین شده ارسال و در این مسابقه شرکت کنند که در فرصت مناسبی پس از شکست ویروس کرونا به برگزیدگان آثار ارسالی هدایایی اعطاء خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی در شهرستان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: باشیوع بیماری کوید۱۹ در کشور و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی که غالباً به صورت استیجاری فعالیت می‌کنند، مدیران این باشگاه‌ها برای پرداخت اجاره بهاء به مالکان دچار مشکلاتی شده‌اند که تأمین و پرداخت هزینه‌های قبوض آب، برق و گاز، عوارض و مالیات آن‌ها هم بر این مشکلات افزوده است که انتظار می‌رود مسؤولان دولتی و مالکان اماکن استیجاری تدابیری اتخاذ کنند تا کمکی به مدیران این باشگاه‌های ورزشی شود.

وی با اشاره به انجام گشت‌ها و بازرسی های مداوم از باشگاه ها ورزشی، تاکید کرد: در روزهایی که برای تعطیلی اصناف و مشاغل غیرضروری در سطح شهرستان مشخص شده، باتقسیم وظایف بین همکاران، گشت های نظارتی و کنترل باشگاهای ورزشی طور مرتب انجام و ضمن جلوگیری از فعالیت‌های این واحدها، با متخلفین برخورد و در صورت تکرار و سرپیچی از قوانین و مقررات بر حسب دادستانی واحد متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با برشمردن موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در رقابت های مختلف ورزشی، گفت : درمسابقات المپیک آسیایی جاکارتا از ۹سهمیه کسب شده توسط ورزشکاران اسلامشهری، در رشته‌های مختلف ۶ مدال رنگین و افتخار آفرین به ارمغان آورده شد و تاکنون دوسهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط سجاد گنج زاده و سید هاشم موسوی از قهرمانان این شهرستان به نمایندگی از جامعه ورزشی کشور کسب شده است.

آرمیان در پایان با اشاره به وجود استعدادها و پتانسیل‌های بالقوه در سطح شهرستان اسلامشهر،خاطرنشان کرد: ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی شاغل و ساکن در شهرستان اسلامشهر، علی‌رغم کمبودها و کاستی‌ها با اتکاء به خداوند و حمایت برخی از دستگاه‌ها و خیران ورزشی همواره در جهت ارتقاء سطح ورزش منطقه و کشور فعالیت کرده‌اند که در صورت افزایش امکانات، تجهیزات و حمایت‌های بیشتر شاهد حضور و موفقیت هرچه بیشتر این عزیزان در عرصه‌های مختلف ورزشی قهرمانی خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول